واحد فروش : ناصری : 09187555638

راهنمای خرید داکت اسپلیت

راهنمای خرید داکت اسپلیت
1402-01-20 0

راهنمای خرید داکت اسپلیت

همونطور كه در جريانيد خرید داکت اسپلیت يكي از سيستم هاي تهویه مطبوع هواست كه براي محيط هاي مختلف تجاري اداري و بعضی مسكوني استفاده مي شود. موقع خريد بايد توجه كنيد چون اگه دستگاه به دقت انتخاب نشود ممكنه عملكردش پايين بياد و كم كيفيت به نظر بياد به همين خاطر تصميم گرفتيم به زبان عامیانه براتون توضيح بديم كه كمتر توي انتخابتون اشتباه كنيد و تصميمتون عاقلانه و با دانش و به صرفه باشد .در ادامه با ما همراه باشید.    

معرفی داکت اسپلیت

اين سيستم گرمايش و سرمايشي بين جامعه نسبتا محبوب شده و طرفداراي خودشو جذب كرده هر داکت اسپيت از قسمتاي مختلفي تشكيل شده مثل كمپرسور كه عمدتا خارج ساختمان نصب ميشود و از يك كانال داخلي درست شده كه وظيفش هدايت كردن هواي سرد از كمپرسور به داخل هست. داكت اسپيلت ميتونند هواي سرد و تازه رو از طريق لوله هاي مخصوص نصب شده توي سقف يا ديواراي كاذب به همه قسمت هاي سقف هدايت كنه و هر جا كه دلتون بخواد رو خنك كند حالا اگه ميخوايد همه قسمت هاي خونه خونه و ساختمان رو خنك كنيد و به دماي يكساني برسيد بايد جاهاي كانال اسپيلت رو با دقت انتخاب كنيد كه همه خونه به دماي يكسان برسد . جالب تر اينكه همين سيستم رو ميتوانيد توي فصل سرما به موتور خونه وصل كنيد و هواي گرم رو به خونه به صورت يكسان هدايت كنيد با اين كار هم گرما رو تو فصل سرد داريد و هم سرما رو توي فصل گرم . جالبه نه ؟ ديگه لازم نيست هزينه جدا گانه براي سيستم گرمايش خونه بديد. به همين علت طرفداراي زيادي داره و عمدتا ساختمان هايي با تعداد واحد بالا كه براشون به صرفه هست يه هزينه كلي و عمري براي داشتن سيستم گرمايشي و سرمايشي داشته باشن از داكت اسپيلیت استفاده ميكند.

معرفی داکت اسپیلت

 

نکاتی مهم در خرید داکت اسپیلیت

اول اينكه خيلي مهمه از چه شركتي خريداري ميكنيد چون اگه دقت نكنين مشكلات زيادي رو بعد از نصب تجربه خواهيد كرد. پس سعي كنيد داكت اسپيلیت رو از نمايندگي هاي رسمي و مجاز خريد كنيد كه هم از اصل بودنش مطمئن باشيد هم از كيفيت محصولتون و اينكه بدونيد هزينه مناسب رو صرف خريد مطمئن ترين كالا کردید. با وجود كالا هاي خيلي زياد تقلبي تو بازار و قيمت هاي فضايي و دور از انصاف، راه رو براي سودا گراي اين بازار همراه ميكنيد. پس بهتر اينه كه از نمايندگي و شركت هاي معتبر كه به شما ضمانت كالا و گارانتي خدمات ميدن خريد كنيد. توي گام بعدي خريد بايد به اين نكته توجه كنيد كه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش دستگاه را از فروشنده بخواهيد كه در آينده به مشكل نخوريد. عمدتا شركت ها يا نماينده هايي ضمانت نامه ارائه ميدهند كه از كالاي خودشون مطمئن هستند و به راحتي خدمات پس از فروش ارائه ميدهند . پس حتما به ضمانت نامه توجه كنيد و از فروشندتون اينو درخواست كنيد. گام بعدي نصب دستگاه هست كه حتما به خود شركت بسپاريد چون نصب اين دستگاه پيچيدگي هاي زيادي داره كه حتما بايد به دست متخصص خودش انجام شود.  

نصب داکت اسپلیت به دست متخصص چند مزيت دارد:

  • اول اينكه دستگاه به درستي نصب ميشود
  • دوم اينكه دستگاه  دارای ضمانت  و گارانتی هست.
  • سوم اينكه جلوگيري ميكند از هر نوع خرابي احتمالي كه بعضي وقت ها پيش مي آید.
  • بايد به اين نكته توجه كنيد كه نصب داكت اسپيلیت تاثير زيادي توي عملكرد سيستم داره و اگه نصب به درستي انجام نشود امكان بروز اختلال توي سيستم هست و خسارت هاي جبران ناپذيري براي شما دارد.
  • پس همه اصول رو رعايت كنيد كه بهترين انتخاب رو داشته باشيد و خيالتون از بابت گرمايش و سرمايش خونتون راحت باشد.

  

نصب داکت اسپیلت


 

راهنمای خرید داکت اسپلیت مناسب

مهمترین پارامترها را از دیدگاه خود فهرست کنید. در نظر بگیرید که کدام یک از معیارهای بالا را مهم تر می دانید. مقالات را بر اساس اهمیت مرتب کنید. با شرکت هایی که اطلاعات فنی را در اختیار شما قرار داده اند تماس بگیرید. در مورد پارامترهای کم و بیش مهم بپرسید. در چنین مواردی، افراد عادی معمولاً مشغول پاسخ دادن به سؤالات شما هستند. فوراً با مدیر نصب درخواست مصاحبه کنید. نکات مهم هر تماس را یادداشت کنید. دوباره داده ها را بررسی کنید. بسته به سطح اطلاعات فنی ارائه شده و پارامترهای مهم، از چند شرکت سوال کنید. در نهایت توجه داشته باشید که خرید داکت اسپیلت کاری تخصصی است و سعی کنید مشاوره، انتخاب تجهیزات و اجرا را به شرکت های مشاور در این زمینه بسپارید.

برند، نوع و ظرفیت

در راهنمای خرید داکت اسپلیت، اولین قدم برای خرید داکت اسپلیت، انتخاب نوع و ظرفیت مناسب داکت اسپلیت و برند است. البته شرکت فروشنده نیز بسیار مهم است زیرا خرید از فروشگاه های مختلف و نامعتبر مشکلات زیادی را به همراه دارد. داکت اسپلیت برای اطمینان از اصالت و کیفیت و قیمت مناسب تری باید از نمایندگی رسمی خریداری شود.    

ابعاد یونیت داخلی و یونیت خارجی

قبل از خرید داکت اسپلیت، باید ابعاد فضایی را که قرار است کانال مجزا را در آن نصب کنید اندازه گیری کنید، زیرا ابعاد یونیت داخلی کانال مجزا باید با فضایی که قرار است آن را نصب کنید مطابقت داشته باشد. نصب کنید، در غیر این صورت مشکلات زیادی وجود خواهد داشت. هنگام راه اندازی یک کانال اختصاصی با آن مواجه خواهید شد.    

برق مصرفی

نوع مصرف انرژی، میزان تولید صدا، نوع مبرد مصرفی، نوع رادیاتور، نوع کمپرسور و گردش جریان هوا و بسیاری ویژگی های دیگر با یکدیگر تفاوت دارند، بنابراین باید به این ویژگی ها توجه کرد. قبل از خرید، کانال اسپلیت را انتخاب کنید که بهترین ویژگی ها و بهترین مزایا را دارد. البته باید به میزان برق و آمپر آن نیز توجه کرد و توان و ویژگی های کنتور برق را در نظر گرفت.    

صدای دستگاه

اگر این موضوع را جدی نگیرید، نارضایتی از دستگاه بعد از خرید کمکی نخواهد کرد. صدای کم کانال اسپلیت یک مزیت بزرگ است. انتخاب دستگاهی با سطح صدا بین 50 تا 55 دسی بل گزینه مناسبی خواهد بود.    

نوع و مارک کمپرسور 

لازم است بدانید که برندهای مختلف از کمپرسورهای متفاوتی استفاده می کنند. کمپرسورهای روتاری و اسکرال بهترین نوع کمپرسورها برای استفاده در داکت اسپلیت هستند که در هنگام خرید به آنها توجه کنید. نکته قابل تامل دیگر تاثیر کمپرسور بر عملکرد تجهیزات در شرایط آب و هوایی مختلف است که حتما باید توسط کارشناس داکت اسپیلت مشورت شود.    

قیمت داکت اسپلیت

هزینه یک سیستم داکت اسپلیت توسط عوامل زیادی مانند برند، قدرت، ظرفیت و غیره تعیین می شود. البته هر چه بزرگتر و قدرتمندتر از این دستگاه بخواهید، باید هزینه بیشتری بپردازید. اما این سیستم ها به دو نوع اینورتر و غیر اینورتر تقسیم می شوند که دسته اول به دلیل تکنولوژی پیشرفته در موتور گرانتر است اما به دلیل مصرف کمتر آن به مرور زمان جبران می شود.    

معیارهای انتخاب داکت اسپلیت

معیار انتخاب داکت اسپلیت بر اساس حجم خنک کننده یک تن سرمایش می باشد که حدود 12000 در هر 40 متر مربع (Btu/hr) می باشد. در فواصل تا 500 متر، از یک کانال شکاف تک برای تقویت و حذف تقویت استفاده می شود. اما هنگامی که مقدار فضا افزایش می یابد، نیاز به سه بار استفاده از برق است. در عین حال حجم هوای 400 CFM برای هر تن کانال اسپلیت مناسب است که اگر کم باشد نویز کاهش می یابد و با افزایش حجم هوا نویز بیشتر می شود. جریان تهویه = ظرفیت دستگاه تهویه، و نرخ تهویه پنل داخلی به طور کلی بر حسب فوت مکعب در دقیقه (CFM) محاسبه می شود. بسته به فضا و اندازه، معیارهای انتخاب کانال های نشتی نیز وجود دارد:

  1. اندازه ساختمانی که نیاز به گرمایش و سرمایش دارد.
  2. تعداد اتاق ها، سالن ها و ... برای گرمایش و سرمایش
  3. محل قرارگیری ساختمان به عنوان مثال در خانه ها به عنوان یک واحد نزدیک پشت بام یا در وسط

 

خرید  داکت اسپیلت  از بانه سرا

پس از آشنایی با داکت اسپلیت، مهم است که مراکز خدمات معتبر این محصول را بشناسید مانند مرکز فروش و تعمیرات داکت اسپیلت. که علاوه بر فروش داکت اسپیلت، خدمات فروش و تعمیر سایر محصولات شرکت هایی که چه خدماتی  در اختیار کاربران قرار می دهند. شما می توانید توانید با مراجعه به بخش فروش فروشگاه اینترنتی بانه سرا، مدل های تلویزیون، داکت اسپلیت، لوازم خانگی، ماشین های اداری، دوربین، تلفن همراه و غیره را خریداری کنید.    

 
 

 

 

نظر خود را ارسال کنید
0
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه سرا

مشاوران بانه سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی خود می باشد

مشاوره و راهنمایی ناصری 09187555638