برای خرید لوازم جانبی و دیجیتال می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، نیازی به تماس نیست
جمع کل : 1,740,000 تومان تعداد : 1
  • مودم همراه ( جیبی) d-link مودم همراه ( جیبی) d-link
    2,078,886 تومان تعداد : 1

تلویزیون چه برندی بخرم؟

تلویزیون چه برندی بخرم؟
1401-05-30 0

تلویزیون چه برندی بخرم؟

تلویزیون یکی از محصولات مهم و ضروری برای هر منزلی است که در هنگام خرید آن باید به بسیاری از نکات توجه کرد. یکی از مهم‌ترین نکات که در ابتدا هر کاربری به آن توجه خواهد کرد، برند و مارک تلویزیون است. انتخاب برند می‌تواند تأثیر مستقیم و بسیار زیادی بر کیفیت و ظاهر آن محصول داشته باشد.

امروزه برندهای بسیاری اقدام به تولید این محصول کرده‌اند که لازم است شما عزیزان پیش از خرید از آن برندها مطلع شده و با بررسی ویژگی‌ها و خصوصیات آن برند در تولید، اقدام به خرید محصول مناسب کنید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از برندهای محبوب در زمینه تولید تلویزیون را بررسی کرده تا شما عزیزان بتوانید با مقایسه آن‌ها، برترین انتخاب را داشته باشید.

برند های معتبر در زمینه تولید تلویزیون

سامسونگ:

یکی از برترین برندهای تولید کننده در زمینه تلویزیون، برند محبوب سامسونگ است که با تمرکز بر کیفیت محصولات جایگاه ویژه‌ای را در بازار به دست آورده است. اگر چه این کمپانی در ساخت تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش‌های OLED عالی شناخته شده است، اما مدل‌های درجه یک سامسونگ، تلویزیون‌های QLED هستند که برای اولین بار در سال 2017 معرفی شدند  و از صفحه نمایش عالی برخوردار هستند. 

اکنون نیز در سال 2022 سامسونگ پا به عرصه تولید NEO QLED ها و Mini- LED ها گذاشته است که در نوع خود هم‌تراز و کاملاً هم‌رده اولدها از نظر کیفیت نمایش در تصویر هستند. تصاویر در صفحه نمایش این تلویزیون‌ها با بالاترین درخشندگی و در رنگ‌های کاملاً طبیعی برای شما عزیزان به نمایش گذاشته شده است و برای بازی نیز تاری و نویز را تا حد بسیاری کاهش داده است. کمپانی سامسونگ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی را به محصولات خود اضافه کرده است که شما عزیزان می‌توانید ساعت‌ها مشغول بهره بردن و سرگرمی با آن‌ها شوید.

مزایای تلویزیون های سامسونگ:

طراحی مدرن و ظریف درخشندگی و کیفیت صفحه نمایش بالا قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا دارای پردازنده قوی 


بیشتر بخوانید:خرید تلویزیون از بانه


معایب تلویزیون های سامسونگ:

کیفیت ساخته بدنه متوسط   

در این مقاله با بررسی مزایا و معایب برند سامسونگ قصد معرفی محصولات این برند را به شما داریم

    

ال جی:

کمپانی ال جی یکی از بهترین برندها در زمینه تولید تلویزیون‌های باکیفیت بالا است. این برند یکی از اولین تولیدکننده‌هایی است که تلویزیون‌های OLED را تولید کرد و باعث انقلابی در کیفیت صفحه نمایش و تصاویر شده است.  صفحه نمایش محصولات این برند دارای کیفیت بسیار خوبی هستند به طوری که اگر از زاویه‌های مختلف صفحه نمایش را مشاهده کنید، تصویری باکیفیت بالا را دریافت خواهید کرد. 

تلویزیون‌های ال جی می‌توانند انتخابی مناسب برای گیمرها باشند و دارای زمان پاسخ دهی بسیار سریعی هستند. بیشتر تلویزیون‌های این کمپانی با  با آخرین نسخه از سیستم عامل LG WebOS  طراحی شده است که بسیار کاربرپسند هستند و رابط کاربری فوق العاده ای را دارند. همچنین محصولات این کمپانی باتوجه به دارا بودن کیفیت‌های مختلف می‌توانند متناسب با تمام بودجه‌ها یافت شوند. طراحی با جزییات و ظریف بودن فریم از دیگر ویژگی‌های محصولات تولید برند ال جی است که جز مزایای آن به شمار می‌آید.

مزایای تلویزیون های ال جی:

انتخابی مناسب برای بازی صفحه نمایش باکیفیت پردازنده بسیار قوی و مناسب دارای انواع گیرنده ها

معایب تلویزیون های ال جی:

کنتراست ضعیف کیفیت بدنه متوسط عدم پشتیبانی از زبان فارسی در منو     

در این مقاله با بررسی مزایا و معایب برند ال جی قصد معرفی محصولات این برند را به شما داریم

  

سونی:

یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید محصولات صوتی و دیجیتالی مختلف بدون شک، سونی است. کمپانی سونی یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه تلویزیون است که محصولات آن از کیفیت بدنه بسیار بالایی برخوردار هستند. محصولات این برند دارای صفحه نمایش بزرگی هستند و کیفیت صفحه نمایش آن‌ها بسیار بالا است. سونی بیشتر تلویزیون‌های خود را به Android TV 8.0  ارتقا داده است و مشکلات احتمالی آن در نسخه‌های قبلی خود را رفع کرده است. 

مزایای تلویزیون های سونی:

سیستم عامل قوی و کاربرپسند بدنه بسیار مقاوم و مستحکم صفحه نمایش بزرگ

معایب تلویزیون های سونی:

قیمت نسبتا بالا طراحی ساده تر نسبت به باقی برندها زاویه دید متوسط   

در این مقاله با بررسی مزایا و معایب برند سونی قصد معرفی محصولات این برند را به شما داریم

    

خرید تلویزیون از بانه

فروشگاه بانه سرا با فراهم آوردن تنوع وسیع از برندهای مختلف تلویزیون در سایز و امکانات مختلف، پاسخگوی تمام نیازهای شما عزیزان است و با احترام به مشتریان خود اعتماد آن‌ها را جلب کرده و برترین کیفیت را برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد. شما می‌توانید همین حالا به دسته تلویزیون مراجعه کرده و با مقایسه انواع محصولات و برند ها برترین آن را متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کرده و اقدام به خرید کنید. در صورت وجود هرگونه مشکل و پرسش می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام یا واتساپ سوالات خود را مطرح کرده و با راهنمایی ها از سمت کارشناسان مجرب ما، بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید.

 

پرسش های متداول

 

  • قطعات کدام برند از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند؟

برند سونی، یکی از برترین برندها است که تمام قطعات آن از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.  

  • محصولات کدام برند دارای قیمت نسبتا بالاتری هستند؟

محصولات برند سونی دارای قیمت نسبتا بالاتری هستند که به طور کلی ارزش محصولات آن هم بالاتر است.  

  • اگر بخواهید بهترین برند را نام ببرید، کدام برند را پیشنهاد می کنید؟

همان طور که در مقاله بالا بررسی کردیم، هرکدام از برندها مزایای خاص خود را داشته و نمی توانیم بگوییم کدام برند، برترین است. شما عزیزان باید باتوجه به نیاز و بودجه خود اقدام به خرید کنید.          

نظر خود را ارسال کنید
1
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه سرا

مشاوران بانه سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی خود می باشد

مشاوره و راهنمایی ناصری 09187555638