برای خرید لوازم جانبی و دیجیتال می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، نیازی به تماس نیست
جمع کل : 1,740,000 تومان تعداد : 1
  • مودم همراه ( جیبی) d-link مودم همراه ( جیبی) d-link
    2,078,886 تومان تعداد : 1

جشنواره فروش ویژه تلویزیون در پاییز

جشنواره فروش ویژه تلویزیون در پاییز
1401-07-21 0

جشنواره فروش ویژه تلویزیون در پاییز

جشنواره فروش ویژه تلویزیون در پاییز، تلویزیون از پراستفاده ترین و پر مخاطب ترین لوازم خانگی محسوب می شود و در روز مدت زیادی و مدامی ازش می کنیم. پس هنگام خرید تلویزیون باید دقت کافی بکار ببریم تا درست انتخاب کنیم. با توجه به پیشرفت فناوری روز دنیا و برندهای مختلف ، انتخاب تلویزیون مناسب کار دشواری است. در این مقاله سعی داریم شما را با تلویزیون های پیشرفته ی دنیا و تکنولوژی و فناوری به کار رفته در آنها آشنا کنیم در ادامه به آن میپردازیم فروش ویژه تلویزیون در پاییز، انتخاب یک‌ تلویزیون به تصمیم شما و به سبک و نیاز، ترجیحات و علاقه شما بستگی دارد. راهکارهای فروش عبارتند: کافی است فقط بدانید که درخواست مشتری از کسب و کار شما چیست. به همین راحتی می‌توانید کاربران خود را به مشتری را افزایش دهید و فروشتون را بیشتر کنید. راهکار دوم، شناخت از مشتریان خود، به تحقیقات علمی در مورد مشتری خود در مورد علایق رجوع کنید. امروزه تلویزیون ها به امکانات و قابلیت های هوشمند مجهز شده است. که باعث میشود تلویزیون کاربردی های زیادی داشته باشداز جمله ی این کاربرد ها و قابلیت ها می توان در ادامه عنوان کرد:

  1. پخش آنلاین فیلم ها و تصاویر
  2. جست و جو در اینترنت
  3. اتصال تلویزیون به اینترنت
  4. استفاده از شبکه های اجتماعی
  5. اجرای انواع بازی
  6. قابلیت اتصال به گوشی و لپ تاپ

 

جشنواره فروش ویژه تلویزیون در پاییز

 جشنواره فروش ویژه تلویزیون در پاییز

انواع تلویزیون در بازار دنیا

تلویزیون در انواع و برندهای و قیمت های مختلفی و در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های خود را دارند. چند سال با توجه به تکنولوژی مدرن و فناوری جدیدی تلویزیون‌هایی معرفی و به بازار وارد می‌شوند. در ادامه به انواع تلویزیون میپردازیم.

  • تلویزیون‌های HD مشخصه اصلی این از تلویزیون‌ها نسبت به تلویزیون های آنالوگ و قدیمی کیفیت تصویر و نه وضوح صدای بالای تی وی است.
  • تلویزیون‌های LCD که دارای کیفیت تصویر، وضوح صدا بیشتر و بالاتر و مصرف برق بسیار کمتری دارند و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارند نزد مصرف کنندگان و خریداران محبوب هستند
  • تلویزیون‌های پلاسما پایه این تلویزیون، فناوری و تکنولوژی آن از لامپ‌های فلورسنت است. با این تلویزیون‌ها می‌توانید از هر زاویه‌ای به صورت 180 درجه تصاویر به صورت واضح نگاه کرد و تنها این تی وی در سایز 42 اینچ در بازار موجود دارند.
  • تلویزیون‌های LED این نوع تلویزیون از کمترین میزان مصرف برق بین تلویزیون‌های را دارد و از کیفیت تصویر و وضوح صدای خوبی برخوردار است.

 

انواع-تلویزیون-در-بازار-دنیا

 انواع-تلویزیون-در-بازار-دنیا

قیمت انواع تلویزیون در بازار

امروزه در بین خریداران تلویزیون بحث هایی وجود دارد منصفانه بودن قیمت تلویزیون ها است در این مورد به رضایت مشتری و خرید آن تاثیر میگذارد. هر کدام از انواع تلویزیون‌ها دارای برندهای سازنده مختلفی هستند و دارای قیمت‌های مختلف و متنوعی را دارا میباشند. از معروفترین برندهای تلویزیون در دنیا می‌توان به sony، sumsung، شارپ، پاناسونیک، LG و ... اشاره کرد. هر کدام از این برندها قیمت و بازار مخصوص به خودشان را دارند و به ایران هم صادر میکنند. هرچقدر تکنولوژی و فناوری تلویزیون‌ بهتر و جدیدتر و دارای فناوری روز دنیا باشد قیمت آنها هم بالاتر نسبت به تلویزیون‌های دیگر است. 

قیمت انواع تلویزیون

 قیمت انواع تلویزیون

جشنواره فروش ویژه انواع تلویزیون در پاییز

فروش ویژه انواع تلویزیون در پاییز خبری خوشحال کننده ایی هست برای آن دسته از مشتریان و خریدارانی که با توجه به شرایط سخت اقتصادی توان پرداخت مبلغ بالا تلویزیون را ندارند. تلویزیون یکی از لوازم خانگی اصلی و کاربردی هر خانواده است. بدون وجود تلویزیون زندگی به نوعی مختل میشود با پیشرفت تکنولوژی و فناوری بالا ورود انواع تلویزیون‌ها با قابلیت‌ها و امکانات مختلف و متنوع در بازار هستیم. با توجه به واردات کالاهای خانگی و نوسانات بازار ارز قیمت تلویزیون رشد و پیشرفته چشمگیری داشته است. شرایط فروش ویژه تلویزیون کاملا به نفع خریدار یا مشتری و مصرف کننده طراحی شده است. و با بودجه و توان مالی‌ای مناسب مشتری، تنها با پرداخت مبلغی مناسب صاحب تلویزیون خود خواهد شد. مدت زمان پرداخت فروش ویژه محدود است و هر خریدار با توجه به زمان محدود و قیمت عالی خرید خود را باید سریعتر انجام دهد. فروشگاه بانه سرا با فراهم آوردن تنوع وسیع از برندهای مختلف تلویزیون در سایز و امکانات مختلف، پاسخگوی تمام نیازهای شما عزیزان است و با احترام به مشتریان خود اعتماد آن‌ها را جلب کرده و برترین کیفیت را برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد. شما می‌توانید همین حالا به دسته تلویزیون مراجعه کرده و با مقایسه انواع محصولات و برند ها برترین آن را متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کرده و اقدام به خرید کنید. در صورت وجود هرگونه مشکل و پرسش می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام یا واتساپ سوالات خود را مطرح کرده و با راهنمایی ها از سمت کارشناسان مجرب ما، بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید.  

نظر خود را ارسال کنید
1
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه سرا

مشاوران بانه سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی خود می باشد

مشاوره و راهنمایی ناصری 09187555638