برای خرید لوازم جانبی و دیجیتال می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، نیازی به تماس نیست
جمع کل : 1,740,000 تومان تعداد : 1
  • مودم همراه ( جیبی) d-link مودم همراه ( جیبی) d-link
    2,058,097 تومان تعداد : 1

خرید بهترین یخچال ساید

خرید بهترین یخچال ساید
1401-08-27 0

خرید بهترین یخچال ساید

خرید بهترین یخچال ساید، اولین یخچال در سال 1834 توسط یک مخترع آمریکایی تولید شد. مدت زیادی از تولید یخچال های معمولی نگذشته بود. یخچال های تک در ساده دارای یک فریزر در بالا و یخچال های چند قفسه ای در زیر بودند.این یخچال ها به گونه ای طراحی شده بودند که نهایت سادگی را داشته باشند و در آن زمان بسیار محبوب بودند. با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری ها و قابلیت های مختلف به دنیای لوازم خانگی، بخش تولید نیز تحت تاثیر قرار گرفته و دچار اختلال شده است. از سوی دیگر رقابت صنعتی تأثیر مهمی در تسریع پیشرفت و رشد فناوری داشت. از یخچال اولیه و معمولی گذشتیم و به فریزر بالا و فریزر پایین رسیدیم. این یخچال ها نسبت به یخچال و فریزرهای معمولی پیشرفته ترند و با جداسازی یخچال و فریزر، طراحی را به اوج زیبایی رسانده و اساسا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند.

خرید بهترین یخچال ساید

 

آشنایی با بهترین یخچال ساید

یخچال های ساید بای ساید یخچال های نسل مدرن هستند. یخچال های ساید بای ساید دارای دو محفظه مجزا هستند که هر کدام درب مخصوص به خود را دارند. یک محفظه فریزر و یک محفظه دیگر برای نگهداری مواد غذایی تازه مورد استفاده قرار میگیرد.

اسنوا، امرسان، پاکشوما و غیره. یکی از تولید کنندگان یخچال ساید بای ساید در ایران می باشد. در زیر بهترین مدل های یخچال ساید بای ساید برندهای ایرانی را ارائه می دهیم:

یخچال اسنوا یخچال فریزر اسنوو ساید بای ساید در مدل های مختلف ارائه می شود. یکی از این مدل ها مدل SN8-3320SS است که دارای توان مصرفی A+ و 5 سطح خنک کننده است. سایر مدل های ساید بای ساید اسنووا شامل S8-2352SS، SN8-3350 میباشد. اکثر اسنوا در دو رنگ استیل و سفید به فروش می رسند، بنابراین می توانید آنها را با هر دکوری هماهنگ کنید. یخچال امرسان یخچال فریزر ساید بای ساید دوقلو امرسان در بازار ایران بسیار پرطرفدار است. از برندهای امرسون می توان به مدل های NRF3292D و RFR3292D اشاره کرد. یخچال پاکشوما پاکشوما یکی از معتبرترین برندهای ساید بای ساید تولیدکنندگان ایرانی می باشد. انواع یخچال های موجود در پاکشوما عبارتند از:HRFN60504، P190 که به خرید آن توصیه میکنیم.


بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید یخچال و بررسی نکات مهم در هنگام انتخاب


 

نکات مهم برای خرید یخچال ساید

برای انتخاب بهترین یخچال ایرانی یا خارجی باید به نکات زیادی توجه کرد. از جمله این نکات می توان به برند، محدوده دمایی دستگاه، اندازه یخچال و فریزر آن، ویژگی های مختلف آن مانند ظرفیت تولید آب و یخ، رنگ بدنه، مدل و ... اشاره کرد در ادامه کامل توضیح میدهیم.

  • راندمان یخچال باید بالا باشد
تمامی یخچال ها اعم از بهترین یخچال های ایرانی و خارجی دارای برچسب انرژی هستند که کارایی آنها را نشان می دهد. دستگاه های الکترونیکی نباید تلفات برق زیادی داشته باشند. بنابراین توجه به برچسب انرژی در کنار آن را فراموش نکنید و سعی کنید راندمان بالا و مصرف برق کم را خریداری کنید. ضمناً وجود برچسب نشان دهنده اصالت کالا بدون توجه به خارجی یا ایرانی بودن کالا می باشد. هر چه کلاس مصرف انرژی بالاتر باشد، مصرف برق کمتر و عمر آن بیشتر می شود.
  •  دمای یخچال باید به راحتی قابل تنظیم شود
روی صفحه نمایش بهترین ساید بای ساید ایرانی معمولا دو عدد نمایش داده می شود که یکی برای دمای یخچال و دیگری دمای یخچال است. دمای یخچال باید منفی و زیر صفر باشد و تا 18- درجه پایین بیاید. دما باید به راحتی قابل تنظیم باشد. برای تعیین بهترین دما برای یخچال و فریزر خود، حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنید. بهترین دما برای فریزر و یخچال در این جزوه نوشته شده است. دمای ساید بای ساید یخچال باید حدود 2 یا 3 درجه باشد شما باید بتوانید هر دمایی را که می خواهید برای یخچال انتخاب کنید تا مواد غذایی تازه و مفید بماند.

برای خرید یخچال های سایدمیتوانید به فروشگاه بانه سرا مراجعه نمایید. 

 
  • یخچال باید فضای کافی برای مواد غذایی داشته باشد

هر چه یخچال بیشتر فضا را دارا باشد ، وسایل راحت تری در آن وجود دارد و نظم دادن به غذا راحت تر است.

  • یخچال ساید بای ساید باید از یک برند معتبر خریداری شود

همیشه برندهای معتبر ایرانی و خارجی را انتخاب کنید. قطعاً نباید یخچال گران قیمت بخرید. در عوض برندهای ایرانی و خارجی زیادی هستند که در ساخت دستگاه های خود از قطعات با کیفیت و با بهترین قیمت را تولید میکنند.

نکات مهم برای خرید یخچال ساید

 

مزیت های یخچال ساید

یخچال های ساید بای ساید یخچال های ساید بای ساید دارای مزایای بی شماری هستند که از آن جمله می توان به آنها اشاره کرد:

  1. به موتورهای اینورتر کم مصرف و چراغ های LED کم مصرف برای تامین انرژی داخلی و محفظه های مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات اشاره کرد.
  2. متعادل کننده تازه
  3. یخ ساز و زهکش در بدنه
  4. پنل کنترل لمسی
  5. فیلترهای سلامت قوی که بو و باکتری ها را از بین می برد
  6.  سیستم خنک کننده مضاعف با جریان های هوای متعدد و کناره های یخچال محبوب.

راستش را بخواهید، این یخچال های ساید بای ساید آنقدر محبوب هستند که این روزها اکثر خانه ها این آثار هنری را در آشپزخانه خود دارند. در واقع یخچال های ساید بای ساید را می توان به این شکل ساده توضیح داد: یخچال های بزرگی که با یک خط عمودی به دو قسمت یخچال و فریزر تقسیم می شوند و مانند یخچال های دو نفره کاملاً به یکدیگر متصل می شوند. با این حال، یخچال های ساید بای ساید نیز طراحی های متفاوتی دارند، به طوری که برخی از یخچال های ساید بای ساید از طراحی خاصی به نام DOOR-IN-DOOR استفاده می کنند. این طرح در واقع دارای یک درب اضافی و یک درب دوم بر روی درب اصلی یخچال است که فضای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی را افزایش داده و طراحی زیبایی به یخچال می دهد. به جای درب دوم، یخچال های جانبی از درب کوچکی به نام پانل خانه استفاده می کنند که محل مناسبی برای نگهداری بطری ها است.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم و قابل توجهی که برای خرید بهترین یخچال ساید را بررسی کنیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین یخچال در سالیان متعدد برای مواد غذایی استفاده کنید. اما باید توجه داشته باشید که نکاتی که برای خرید یخچال در این مقاله ارائه شد بسیار مهم هست.

شما عزیزان می‌توانید برای مطالعه مقالات دیگر و خرید یک یخچال مدرن و باکیفیت به سایت بانه سرا مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید. همچنین در صورت وجود پرسش می‌توانید در واتساپ با کارشناسان ما صحبت کرده و به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

 

نظر خود را ارسال کنید
1
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه سرا

مشاوران بانه سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی خود می باشد

مشاوره و راهنمایی ناصری 09187555638