برای خرید لوازم جانبی و دیجیتال می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، نیازی به تماس نیست
جمع کل : 1,740,000 تومان تعداد : 1
  • مودم همراه ( جیبی) d-link مودم همراه ( جیبی) d-link
    2,078,886 تومان تعداد : 1

5 نکته مهم که هنگام خرید سرخ کن باید به آنها دقت کرد + بهترین سرخ کن موجود در بازار

5 نکته مهم که هنگام خرید سرخ کن باید به آنها دقت کرد + بهترین سرخ کن موجود در بازار
1401-07-01 0

سرخ کن چیست؟

یکی از محصولات ضروری و موردنیاز برای آشپزخانه رستوران‌ها یا منازل، سرخ کن‌ها هستند. این محصولات امروزه در بالاترین تنوع و برند طراحی شده و می‌توانند پاسخگوی تمامی نیازها و سلایق شما باشند. سرخ کن‌ها منجر به افزایش راحتی در آشپزی و بالا بردن سرعت کار می‌شوند. بدون شک تمام افراد علاقه بسیاری به غذاهای سرخ کرده و فست فودی دارند که می‌توانند به وسیله سرخ کن‌ها، آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حفظ کامل سلامتی خود آماده کرده و از طعم دلنشین غذای خود نهایت لذت را ببرند. 

سرخ کن‌ها امروزه در مدل‌های مختلفی همچون معمولی و بدون روغن وارد بازار شده که شما عزیزان می‌توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید این محصول کرده و تجربه یک آشپزی آسان را داشته باشید.

 

سرخ کن چیست

 

انواع سرخ کن

 

سرخ کن معمولی: این سرخ کن به وسیله روغن، روند سرخ کردن را انجام می‌دهد. به طور کلی شما به مقدار لازم روغن را به این وسیله اضافه کرده و مواد غذایی خود را درون آن می‌ریزید تا آغشته به روغن شود و به آرامی مغز پخت و طلایی شود. این محصول می‌تواند غذاهای سرشار از بافت روغنی و طعم بی نظیر را به شما تحویل دهد که فقط ممکن است برای سلامتی شما عزیزان کمی مضر باشد.

 

سرخ کن بدون روغن: این سرخ کن، همانطور که از نامش نیز مشخص است برای سرخ کردن نیازی به روغن ندارد. این سرخ‌کن‌ها برای انتقال گرما به غذا از جریان همرفتی استفاده می‌کنند و دارای یک المنت حرارتی هستند که درون آن را گرم کرده و شما می‌توانید مواد غذایی خود را به آن اضافه کنید. به‌عبارتی در این سرخ کن‌ها مواد غذایی به‌جای روغن فراوان با هوای داغ آماده می‌شوند. این سرخ کن‌ها برای متعادل کردن هوا دارای فن نیز هستند.  

 

انواع سرخ کن

 

مزایای سرخ کن بدون روغن

 

قابلیت چندکاره بودن: یکی از مزایای مهم سرخ کن‌های بدون روغن، قابلیت چندکاره بودن آن‌ها است. این محصولات می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند که فراتر از یک سرخ کن معمولی است. شما به وسیله این محصول می‌توانید غذاهای خود را گرم کنید، گوشت و سبزیجات را گریل کنید، کوکی بپزید، پیتزا آماده کنید و چندین کاربرد دیگر که هرکدام از آن‌ها به نحوی به شما کمک خواهند کرد. پس بهتر است این محصول را فقط سرخ کن بدون روغن در نظر نگیرید و آن را یک محصول همه کاره بنامید.

 

صرفه جویی در مصرف انرژی: سرخ کن‌های بدون روغن معمولاً انرژی کمتری را برای پخت و سرخ کردن مواد غذایی مختلف صرف می‌کنند و دیگر لازم نیست نگران مصرف انرژی بیش از اندازه باشید. این محصولات سریع داغ می‌شوند و هم غذا را زود می‌پزنند، به همین علت به کاهش مصرف انرژی بیشتر کمک می‌کنند. 

 

کمک به حفظ سلامتی خود: سرخ کن‌های بدون روغن تنها به وسیله یک قاشق روغن، روند سرخ کردن را انجام می‌دهند. بدون شک همه ما متوجه ضررهای روغن‌های سرخ کردنی برای سلامتی خود هستیم که این محصولات به روغن نیاز نداشته و به سلامتی ما کمک بسیاری خواهند کرد.

 

افزایش سرعت آشپزی: یکی دیگر از مزایای سرخ کن‌های بدون روغن، افزایش سرعت در آشپزی است. این محصول باعث می‌شود روند پخت مواد غذایی ۲۰ تا ۵۰ درصد کاهش یافته و زودتر آماده شود. همچنین این محصول گرما را در مخزن محصول پخش کرده و باعث می‌شود مواد غذایی شما سریع‌تر مغز پخت شوند.


 

 برای خرید سرخ کن از بانه سرا اینجا کلیک کنید.

  


برای خرید سرخ کن به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

توان مصرفی دستگاه: یکی از نکات مهم در هنگام خرید و انتخاب سرخ کن مناسب، توجه به توان مصرفی دستگاه است. به طور کلی هرچه توان مصرفی سرخ‌کن بالاتر باشد سریع‌تر داغ می‌شود. توان مصرفی اغلب سرخ کن‌ها بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ وات استکه شما عزیزان می‌توانید متناسب با نیاز خود آن را انتخاب کنید.

 

گنجایش سرخ کن: سرخ کن‌ها در سایزهای متفاوت طراحی شده و می‌توانند متناسب با نیاز شما تهیه شوند. این دستگاه‌ها در سه سایز کوچک با گنجایش حدود ۱ تا ۲ لیتر، متوسط با گنجایش حدود ۱٫۸ تا ۲٫۵ لیتر، بزرگ با گنجایش حدود ۵ لیتر یا بیشتر وجود دارند و متناسب با کاربرد و نیازی که شما دارید، می توانیدآن را انتخاب کنید.

 

انتخاب دستگاهی هوشمند یا ساده: تنظیمات سرخ کن‌ها می‌توانند به صورت دستی یا دیجیتال باشند که هرکدام از آن‌ها مزایای خاص خود را داشته و شما عزیزان می‌توانید متناسب با بودجه خود اقدام به خرید کنید. اگر قصد تماشای دقیق دما و زمان و برنامه پخت را دارید پیشنهاد ما به شما سرخ کن‌های دیجیتال هستند.

 

برای خرید سرخ کن به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

انتخاب فروشگاه مناسب برای انتخاب و خرید سرخ کن

 

یکی از نکات مهم برای خرید سرخ کن‌ها، انتخاب یک فروشگاه مناسب و معتبر برای خرید این دستگاه است. فروشگاه بانه سرا یکی از فروشگاه‌های معتبر و باتجربه در زمینه فروش لوازم خانگی مختلف است. این فروشگاه با دارا بودن محصولات اورجینال و متنوع می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما عزیزان باشد و یک محصول باکیفیت را در مناسب‌ترین قیمت، برای شما به ارمغان آورد. شما عزیزان می‌توانید به سایت فروشگاه مراجعه کرده و در صورت وجود هرگونه پرسش در مورد محصولات، با کارشناسان ما در واتساپ ارتباط گرفته و پاسخ سؤالات خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید.

نظر خود را ارسال کنید
1
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه سرا

مشاوران بانه سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی خود می باشد

مشاوره و راهنمایی ناصری 09187555638