برای خرید لوازم جانبی و دیجیتال می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، نیازی به تماس نیست
جمع کل : 1,740,000 تومان تعداد : 1
  • مودم همراه ( جیبی) d-link مودم همراه ( جیبی) d-link
    2,058,097 تومان تعداد : 1

فروشگاه مطمئن خرید یخچال از بانه

فروشگاه مطمئن خرید یخچال از بانه
1401-08-30 0
خرید یخچال از بانه نیازمند دقت و راهنمایی جهت انتخاب فروشگاه مطمئن خرید یخچال از بانه است. همچنین قیمت یخچال فریزر و امکانات آن در انتخاب خریداران اثر گذار است. تمامی یخچال های فروشگاه بانه سرا دارای ضمانت اصل بودن است و به سراسر کشور ارسال می‌گردد. همچنین به دلیل اینکه 95 % وجه کالا هنگام تحویل یخچال دریافت می‌گردد در صورت هرگونه مغایرت امکان بازگشت یخچال و یا تعویض آن برای مشتریان وجود دارد. فروشگاه بانه سرا یکی از با سابقه ترین و معتبرترین فروشگاه های لوازم خانگی در بانه است که اصالت کالاها و مشتری مداری را همواره سرلوحه خدمات خود قرار داده است.
 

فروشگاه مطمئن خرید یخچال از بانه ؛ بانه سرا

روش نگه داری مواد غذایی از دوران گذشته یکی از دغدغه ها مردم بوده است، که با پیشرفت تکنولوژی و ساخت یخچال، این دغدغه در مردم از بین رفته است. امروزه با افزایش تنوع محصولات و رقابت شرکت ها برای تولید و فروش محصولات، انتخاب یخچال مناسب با قیمت مناسب و کیفیت عالی بسیار سخت شده است؛ و خرید بدون آگاهی، به ضرر مصرف کننده است. با وجود همه ی این دغدغه ها، تمام تلاش بانه سرا آشنایی شما با مسائلی است که می دانیم پاسخگوی خیلی از سوالات شماست. در ادامه همراه همیشگی ما باشید. فروشگاه-مطمئن-خرید-یخچال-از-بانه.

 

خرید لوازم خانگی از بانه

فروشگاه مطمئن خرید یخچال از بانه با اسم بانه سرا؛ با تمرکز بر اورجینال بودن و اصل بودن محصولات برندینگ فعالیت خود را با حضور در رسته لوازم خانگی آغاز نمود تا با نظر کارشناسان و متخصصان خود محصولات اصل را مهمان خانواده های ایرانی کند. تا سالهای  سال بدون هیچ دغدغه ای از کیفیت محصولات اورجینال نهایت لذت  و بهره را ببرند. فروشگاه اینترنتی بانه سرا برای جلب اعتماد بر هدف خود صد در صد تضمین اصل بودن برندینگ محصولات خود را اعلام میدارد.  

موقعیت جغرافیایی بانه و علت تقاضای یخچال بانه

به علت موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن بانه در خط مرزی ، سالانه واردات زیادی در زمینه لوازم علی الخصوص یخچال صورت می‌گیرد.خرید یخچال از بانه به علت حذف هزینه واسطه و گمرک و به دلیل اینکه مستقیم به بازار عرضه می شود، به نسبت دیگر شرکت ها قیمت مناسب تری دارد؛ و از همه مهمتر، وجود همه برندها و کیفیت ها در کنار هم می باشد که کمک شایانی به خریدار خواهد کرد. در واقع در انبوهی از مدل و برند ، خریدار حق انتخاب بیشتری دارد.

 

پرفروش ترین یخچال بانه

با وجود تولیدات جدید و حضور شرکت های جدید در عرصه رقابت، برند های نام آشنایی هستند که سالهاست اسم آنها بر زبان ماست، شرکت های مثل ال جی، سامسونگ، دوو که از بهترین یخچالهای خارجی هستند.

اما در سالهای اخیر شاهد حضور برند های داخلی هم بودیم که بسیار باکیفیت هستند مانند امرسان، هیمالیا، اسنوا و … طبق تحقیقات انجام شده پر فروش ترین یخچال بانه ، برند سامسونگ نیز است. این به آن معنا نیست که بقیه برند ها خوب نباشد! به علت رضایت نسبی و شناختی چندین و چند ساله که کاربران از این محصول داشتند سطح تقاضا بالاست. ما این روزها شاهد برندهایی هستیم که بینظیر و با کیفیت هستند. یخچالهای بانه سرا به علت تنوع و کیفیت بالا بسیار مورد پسند کاربران است.


بیشتر بخوانید: خرید بهترین یخچال ساید


مزایای خرید یخچال از بانه سرا

فروشگاه مطمئن خرید یخچال از بانه یعنی بانه سرا ؛ برای محصولات خود گارانتی را ارائه میدهد تا با خیالی آسوده اقدام به خرید آنلاین نمایید. همچنین بانه سرا؛ برای دوستانی که هنگام خرید لوازم خانگی یا خرید جهیزیه دچار سردرگمی شده اند فرم های درخواست مشاوره را داخل سایت قرار داده است که با درخواست شما عزیزان، تیمی از کارشناسان و متخصصین لوازم خانگی با شما تماس گرفته و شما را در خرید لوازم خانگی کاملا راهنمایی خواهند کرد. اما خرید از بانه سرا برایتان چه مزایایی را پیش رو دارد:

  1. تنوع در محصولات
  2. قیمت مناسب
  3. داشتن دروازه بانکی
  4. سرعت سایت
  5. ارسال سریع
  6. عودت کالا
  7. گارانتی معتبر محصولات
  8. پاسخگویی 24 ساعته
  9. داشتن اینماد
  10. پشتیبانی

 

چرا خرید از فروشگاه بانه سرا

تمامی کالاهای لوازم خانگی مورد نیاز هر منزلی در برندهای محبوب دنیا شامل سامسونگ، الجی، بوش، فیلیپس، سونی، شیائومی، مایر، اوولی، مدیا و ... در فروشگاه اینترنتی بانه سرا قرار داده شده است. فروشگاه ما مرجعی معتبر از کالا های متنوع صوتی تصویری شامل تلویزیون، دی وی دی، سینما خانگی و ساندبار است که از ملزومات اتاق نشیمن هر منزلی می باشد.

همچنین انواع لوازم مربوط به نظافت و اتو کشی شامل ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اتو بخار در برندهای متنواع با بهترین کیفیت را دارا می باشد. در بانه سرا می توانید لوازم و تجهیزات آشپزخانه مثل آبمیوه گیری، چرخ گوشت، خردکن و غذاساز را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. بسیار جای افتخار است که بانه سرا توانسته با استخدام متخصصینی در جهت ارائه مشاوره ی انتخاب محصول و همچنین اورجینال بودن محصول به مخاطبین خود مشاوره های درست و تخصصی را ارائه نماید.

فروشگاه-مطمئن-خرید-یخچال-از-بانه

جمع بندی

در پایان مقاله فروشگاه مطمئن خرید یخچال از بانه باید گفت؛ بانه یکی از شهرهای زیبای استان کردستان در غرب ایران است که علاوه بر طبیعت زیبا و مردمان باصفا، مراکز خرید و فروشگاه های بسیاری را در خود جای داده است. فروشگاه اینترنتی بانه سرا این امکان را برای تمامی ایرانیان فراهم کرده تا بدون سفر به بانه بتوانند خرید آگاهانه، با قیمت و کیفیت مناسب از بانه را تجربه نمایند.

همچنین فروشگاه بانه سرا به فکر کدبانوهای باسلیقه ایرانی نیز بوده و انواع لوازم خانگی شامل پخچال، فریزر، ساید بای ساید، مایکروویو، جاروبرقی، جارو شارژی، بخارشور، ماشین لباشسویی، ماشین ظرفشویی، مینی واش، اتو، غذاساز، همزن، خردکن، گوشت کوب برقی، پلوپز، زودپز، آرام پز، هواپز و بخارپز، سرخ کن، توستر، ساندویچ ساز، چرخ گوشت، تصفیه آب، زودپز، قابلمه و تابه (تفلون، چدن و سرامیکی)، چاقو و قیچی آشپزخانه را نیز ارائه می نماید. بنابراین میتوانید با خیالی آسوده از بانه سرا خرید نمایید.

فروشگاه بانه سرا با دارا بودن کارشناسان مجرب، می‌تواند پاسخگوی تمام سؤالات شما در اینستاگرام و واتساپ باشد و با پشتیبانی 24 ساعته، پاسخ تمام سؤالات شما را داده و از یک خرید دقیق و با اطمینان برخوردار سازد.

نظر خود را ارسال کنید
1
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه سرا

مشاوران بانه سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی خود می باشد

مشاوره و راهنمایی ناصری 09187555638