برای خرید لوازم جانبی و دیجیتال می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، نیازی به تماس نیست
جمع کل : 1,740,000 تومان تعداد : 1
  • مودم همراه ( جیبی) d-link مودم همراه ( جیبی) d-link
    2,078,886 تومان تعداد : 1

قیمت تلویزیون بانه خرید و لیست تلویزیون های موجود در بانه

قیمت تلویزیون بانه خرید و لیست تلویزیون های موجود در بانه
1401-06-29 0

فروشگاه بانه سرا

بانه سرا یکی از فروشگاه‌های معتبر و باتجربه در زمینه فروش لوازم خانگی است که با ارائه برترین کیفیت و بالاترین تنوع به کاربران خود، توانسته جایگاه ویژه‌ای را کسب کرده و در زمینه فروش محصولات صوتی و تصویری بسیار معتبر باشد. این فروشگاه با ارائه تلویزیون در برند و مدل‌های متنوع می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای کاربران خود باشد و با ارائه برترین کیفیت در مناسب‌ترین قیمت، فروشگاهی معتبر برای خرید محصولات شما عزیزان باشد. 

یکی از معیارهای اصلی برای خرید محصولات صوتی و تصویری، مانند تلویزیون انتخاب یک فروشگاه معتبر و باتجربه است تا اورجینال و اصالت کالا را برای شما عزیزان تضمین کرده و شما بتوانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر از کیفیت محصول اقدام به خرید کنید. فروشگاه بانه سرا با تضمین اورجینال بودن کالا و ارائه کارت گارانتی به شما عزیزان، می‌تواند فروشگاهی ایده آل برای خرید لوازم مختلف باشد.

 

فروشگاه بانه سرا

 فروشگاه بانه سرا

لیست تلویزیون های موجود در فروشگاه بانه سرا

 

تلویزیون سامسونگ: از جمله تلویزیون‌های موجود در فروشگاه بانه سرا، تلویزیون سامسونگ است که یک برند معتبر و برتر در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری است. تلویزیون سامسونگ دارای کیفیت بسیار مطلوبی است و در مدل و طرح‌های بسیار متنوع تولید شده و می‌تواند پاسخگوی تمام نیازها و سلایق کاربران باشد. این محصول دارای کیفیت تصویر بسیار بالا و درخشانی است که می‌تواند کیفیتی بسیار بالا از تصاویر را برای کاربران خود فراهم کند.

همچنین این محصول دارای توان صوتی بسیار بالایی است و می‌تواند محیط منزل شما را از صدای باکیفیت تلویزیون پخش کند. از دیگر ویژگی‌های برجسته این محصول، طراحی بسیار مدرن و شیک تلویزیون‌های سامسونگ است که می‌تواند نمایی مدرن به اتاق نشیمن شما ببخشد.

 

تلویزیون سونی: کمپانی سونی یکی از برترین کمپانی‌ها در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری است که با ارائه برترین و مقاوم‌ترین قطعات در محصولات خودف می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای کاربران باشد. از دیگر مزایای برند سونی نسبت به رقبای خود، تولید تمام قطعات محصولات خود توسط خود است. این ویژگی باعث می‌شود قطعات مختلف در کنار یکدیگر عملکرد بهتری داشته باشند و کیفیت برتری را برای شما فراهم کنند. بدنه این محصول دارای طراحی بسیار مدرن و ظریفی است که در حین حال مقاومت بسیار بالایی داشته و می‌تواند عمر بسیار بالایی داشته باشد.

 

تلویزیون ال جی: یکی دیگر از تلویزیون‌های موجود در فروشگاه بانه سرا، تلویزیون‌های برند ال جی هستند که دارای کیفیت و ظاهر بسیار مطلوبی هستند. ال جی یک کمپانی معروف در زمینه تولید تلویزیون است که بر کیفیت و طراحی مدرن محصولات تمرکز بسیاری داشته و می‌تواند پاسخگوی تمام سلایق و نیازهای کاربران خود باشد. تلویزیون‌های این محصول دارای کیفیت صوتی و تصویری بسیار بالایی هستند و با یک طراحی ظریف و پایه جذاب می‌توانند محصولی باکیفیت را برای شما عزیزان فراهم آورند.

 

تلویزیون شارپ: برند شارپ از دیرباز یکی از تولیدکنندگان برتر ژاپن و جهان در حوزه تلویزیون بوده است. این کمپانی با تولید تلویزیون‌های باکیفیت و فوق العاده جایگاه ویژه‌ای را در بازار کسب کرده و می‌تواند یک محصول باکیفیت را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

 

تلویزیون فیلیپس: یکی دیگر از برندهای معتبر درزمینه تولید و طراحی تلویزیون‌ها، برند فیلیپس است. این برند با تمرکز بر کیفیت و استحکام محصولات می‌تواند یک محصول کاربردی و ایده ال را برای شما عزیزان فراهم آورد. تلویزیون‌های این برند دارای رابط کاربری بسیار آسان و کاربرپسندی هستند و می‌توانند پاسخگوی تمام نیازهای شما باشند. کشور سازنده تلویزیون‌های این برند ژاپن بوده و مونتاژ آن‌ها به مصر، مالزی و چین سپردهشده که قطعاً منجر به افزایش اصالت و اعتبار محصولات آن تا چند برابر شده است.

 
بیشتر بخوانید: خرید تلویزون از بانه 
 

قیمت محصولات در فروشگاه بانه سرا

 

یکی از معیارهای اصلی کاربران برای خرید لوازم مختلف، قیمت محصولات است. فروشگاه بانه سرا دارای قیمت‌های بسیار مناسبی است که شما عزیزان می‌توانید قیمت تلویزیون‌های مختلف را با دیگر فروشگاه‌ها مقایسه کرده و برترین قیمت را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. فروشگاه بانه سرا دارای محصولات اورجینال و متنوعی است که آن‌ها را در مناسب‌ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده و می‌تواند پاسخگوی تمام سلایق و نیازهای کاربران خود باشد. شما کاربران عزیز می‌توانید به سایت فروشگاه بانه سرا مراجعه کرده و با مشاهده انواع تلویزیون در برندهای مختلف، برترین محصول را متناسب با سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید.

 

قیمت-محصولات-در-فروشگاه-بانه-سرا

 قیمت-محصولات-در-فروشگاه-بانه-سرا

 
 
نظر خود را ارسال کنید
1
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه سرا

مشاوران بانه سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی خود می باشد

مشاوره و راهنمایی ناصری 09187555638