برای خرید لوازم جانبی و دیجیتال می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، نیازی به تماس نیست
جمع کل : 1,740,000 تومان تعداد : 1
  • مودم همراه ( جیبی) d-link مودم همراه ( جیبی) d-link
    2,058,097 تومان تعداد : 1

مقایسه تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی

مقایسه تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی
1401-08-20 0

مقایسه تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی

مقایسه تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی، همونطور كه میدونید ال جي و سامسونگ تولید كشور كره جنوبي هستن كه هر ساله با پیشرفته ترین فناوري هاي روز دنیا تلویزیون و سایر محصولات و تولید میكنند. این دو برند نه تنها تو كشور خودشون رقیب همدیگه محسوب میشوند بلكه تو كشور ما هم مشتریا دوست دارن بدونند كدوم برند بهتر است. ما براتون تحقیق كردیم به یه سري مطالب دست پیدا كردیم كه امیدواریم برا شما جذاب باشد.

مقایسه-تلویزیون-های-سال-2022-سامسونگ-و-ال-جی

 مقایسه-تلویزیون-های-سال-2022-سامسونگ-و-ال-جی

انواع مقایسه تلویزیون های سامسونگ و ال جی

این دو برند معروف سهم زیادی در بازار ایران دارند و به همین دلیل رقابتی بین دو تلویزیون سامسونگ و ال جی وجود دارد.

با توجه به اینكه در ایران از دو برند ال جي و سامسونگ استقبال شده خواستیم به مقایسه تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی به پردازیم.

  • فناوری پنل در تلویزیون های سامسونگ و ال جی

در اولین مقایسه تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی، از اینكه برند های ای جی و سامسونگ به خاطر رقابت داخلیشون از بالاترین فناوري استفاده میكنند و همین رقابتشون باعث ارتقاي كیفیتشون شده است. حالا یه سري اختلاف هایي هم دارن . مثلا تلوزیون هاي ال جي از فناوري OLED استفاده كردن و تلوزیون هاي سامسونگ هم از همین فناوري استفاده كردن با این تفاوت كه رنگ ها توي تلوزیون هاي سامسونگ كیفیت بالاتري دارند. كه براي محیط هایي با نور كم مناسب تر هستند. پردازنده هاي تلوزيون هاي ال جي A9 هست و پردازشگر هاي به كار رفته داخل سامسونگ به نام نئو كوانتوم هست!

هر دو الگوریتم از فرمت کمی متفاوت برای دامنه پویای بالا (HDR) استفاده می کنند ، ال جی Dolby Vision را در محدوده حق بیمه OLED و Super UHD خود قرار می دهد ، در حالی که سامسونگ از +HDR10 برای تلویزیون های برتر خود طرفداری می کند.

  • کیفیت تصاویر و سرعت 

توي مقایسه تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی، سرعت زمان پاسخگویي و سرعت جفتشون حرفایي براي گفتن دارند و نمیتونیم بگیم كدوم بهتره ولي ال جي تو این مورد سریع تر عمل میكنه! البته این معنیش این نیست كه سرعت سامسونگ پایین باشه ! كیفیت تصاویر ال جي و سامسونگ متغییره و این متغیر بودنش به خاطر تعداد پیكسل ها و كیفیت كنتراست مدل هاي مختلفشون. البته از نظر عمق رنگ سامسونگ بهتر عمل كرده و از این حیث حرفاي بیشتري برا گفتن دارد. از نظر میزان روشنایي هم باز سامسونگ بهتر از رقیبش عمل كرده است.

تا اینجا متوجه می شوید که کیفیت تصویر تلویزیون ال جی خوبه یا سامسونگ.


بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید تلویزیون و بررسی نکات مهم در هنگام انتخاب


  • زاویه دید و انعکاس تلویزیون های ال جی و سامسونگ

توي بررسي و مقایسه تلویزیون ال جي و سامسونگ از نظر رنگ ها و زاویه دید و حجم رنگ باز هم سامسونگ بهتر عمل كرده دلیلشم اینه كه از پنل QLED استفاده كرده به همین خاطر هم توي ایجاد رنگ هاي روشن سامسونگ از ال جي قوي تر عمل كرده است . میزان كیفیت صدا دو برند ال جي و سامسونگ از نظر توان صدا و كیفیت فركانس هاي تولید شده عالي عمل كردن و از هم فاصله اي ندارند.

  • کیفیت صدا 

دو تا برند مطرح كره اي از فناوري هاي صوتي روز دنیا استفاده كردن . توي بررسي هاي سیستم عامل سامسونگ و ال جي به این نتیجه رسیدیم كه ال جي WebOS استفاده كرده و تلوزیون هاي سامسونگ از Tizen استفاده كرده كه هر كدوم از این سیستم عامل ها به نوبه ي خودشون ویژگي ها و مزیت هاي مختلفي دارن كه براي تسهیل كار كاربرا كدنویسي كردن و جفتشون از طراحي هاي جذابي تو پنل هاي كاربریشون استفاده كردند.

  • تکنولوژی های بکار رفته تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی

جفتشون از فناوري موس استفاده كردن و توي اكثر مدل هاشون قابلیت وصل به اینترنت و دارن و رسیور دارن براي كانال یابي دیجیتال و آنالوگ. البته توي ورژن شش ال جي سعي كرده فضا لذت بخش تر و زیبا تر باشه و كار براي كاربر جذاب تر باشه و میشه گفت ال جي تو این مورد بهتر عمل كرده است.

از تکنولوژی های شگفت انگیز این دو تا برند اتصالشون به گیمر های جدیده. اینم یه خبر خوب برای گیمر ها که اگه اهل بازی هستین توصیه میکنیم از تلوزیون های ال جی استفاده کنید چون تمرکز خیلی زیادی روی زنده نشون دادن رنگ ها خوبه ها ولی تفاوتش اینه که تو نور کم وضوح بیشتری نشون میدهکرده و از این حیث عالیه است.

  • قیمت و طراحی 

البته قیمت تلوزیون هاي ال جي و سامسونگ بسته به آپشن ها و سایز تلوزیون ها متغیره ولي تو مقایسه قیمت هاي سایز هاي مشابه و فن آوري هاي یكسان میشه گفت ال جي قیمت پایین تري میدهد. البته همه این موارد باید به دل خریدار بشینه كه با رضایت كامل خرید كند. طراحي هاي پایه هاشون متفاوته و كاملا سلیقه اي هست! البته سامسونگ توي طراحیه پایه بهتر بوده است.

  • فناوری به روز دنیا در تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی

Vision در واقع فرمت پیشرفته تری است و از رنگ های 12 بیتی به جای +HDR10 , که 10 بیتی است, استفاده می شود و همچنین رایج تر است. )در حالی که تعدادی نمایش +HDR10 در Amazon Prime وجود دارد، شما آن را در Netflix ،Chromecast Ultra یا تلویزیون Apple 4K پیدا نمیکنید. Resolution ها متفاوت است؛ چرا که یا رزولوشن تصویر یکی از عاملین کیفیت تصویر است که اندکی با دیگر فاکتور اقدام شود. رزولوشنمی HD ،FHD ، 4K و ۸K هستند. اگر جزو طرفداران تلویزیون های خوب الجی هستید میتوانید بر روی خرید بهترین تلویزیون ال جی حساب کنید.


بیشتر بخوانید: خرید تلویزیون از بانه


هایبا ورودی کیفیت HD و FHD های سامسونگ و ال جی تقریباً از یک کیفیت برخوردار هستند. اما در تلویزیون کیفیت تصویر ورودی 4K و ۸ K های سامسونگ بهتر از الجی عمل کرده است و تلویزیون 4K و ۸ K سامسونگ از های تلویزیون 4K و ۸ K بهتر هستند. پس به طور کلی تلویزیون سامسونگ تو زمینه رزولوشن بهتر از ال جی هست.

امیدوارم مطلب ما كمك كرده باشه به شما. كه بتونید راحت تر خرید كنید.

 

انواع مقایسه تلویزیون های سامسونگ و ال جی

 انواع مقایسه تلویزیون های سامسونگ و ال جی

نتیجه گیری

در روند مقایسه تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی دیدید که محصولات این دو برند به خصوص تلویزیون در بسیاری از فاکتور ها مشابه هم هستند و نمیتوان تفاوت زیادی قاِئل شویم.

آیا قصد خرید تلویزیون بین این دو برند را دارید بین دو راهی مونده اید برای انتخاب این دو، در پاسخ به این سوال به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. که  چقدر می توانید هزینه کنید و یک تلویزیون چه انتظاراتی دارید بعد اقدام به خرید کنید.

پیشنهاد بانه سرا به شما روی برند خاصی تعصب نداشته باشید و بیشتر بررسی دقیق تری روی مشخصات فنی و قابلیت های هریک از دو برند ال جی و سامسونگ را داشته باشید که بتوانید بهترین و به صرفه ترین تلویزیون را انتخاب و خریداری کنید.

یکی دیگر از نکات مهم، انتخاب یک فروشگاه معتبر با تضمین اصالت کالا است که نقش زیادی در فرآیند خرید برترین محصول برای شما دارد. فروشگاه بانه سرا با چندین سال سابقه معتبر در زمینه فروش لوازم خانگی، می‌تواند یک فروشگاه مناسب برای خرید انواع محصولات در متنوع ترنی برندها باشد و با استفاده از تیم کارشناسان خود در واتساپ، برترین انتخاب‌ها را پیش روی شما قرار دهد.

سوالات متداول

  •  در مقایسه تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی کدام برند برای تماشای فوتبال بهتر است؟

اگر میخواهید هزینه زیادی برای خرید تلویزیون خرج کنید اولدها پاسخدهی تصویر بهتری دارند. محصولات پرچمدار ال جی و سامسونگ برای تماشای فوتبال مناسب هستند.

  • تلویزیون 4K سامسونگ بهتر است یا تلویزیون 4K ال جی؟

محصولات 4K این 2 برند تقریباً از یک کیفیت برخوردار هستند و تفاوت آن‌ها در پردازشگر است.

بهترین برند تلویزیون هوشمند از نظر شما کدام است؟

با بررسی به عمل آمده بهترین برندهای تلویزیون هوشمند را میتوان: تلویزیون هوشمندسامسونگ- تلویزیون هوشمند ال جی

 

 

 

 

نظر خود را ارسال کنید
1
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه سرا

مشاوران بانه سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی خود می باشد

مشاوره و راهنمایی ناصری 09187555638