برای خرید لوازم جانبی و دیجیتال می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، نیازی به تماس نیست
جمع کل : 1,740,000 تومان تعداد : 1
  • مودم همراه ( جیبی) d-link مودم همراه ( جیبی) d-link
    2,058,097 تومان تعداد : 1

همه چیز درباره تلویزیون سامسونگ مدل 75Q70 سایز 75 اینچ

همه چیز درباره تلویزیون سامسونگ مدل 75Q70 سایز 75 اینچ
1401-09-01 0

تلویزیون Q70A سایز 75 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 و سری 7 سامسونگ میباشد. تلویزیون Q70A ارزان ترین تلویزیون 4K 120Hz سامسونگ مخصوص بازی و گیمینگ است که در سال 2021 تولید شد.و در عین کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز دارد این تلویزیون 75 اینچ Q70A میباشد که اگر به دنبال مدل به روزتر این تلویزیون هستید که محصول سال 2022 است پیشنهاد ما تلویزیون سامسونگ Q70B است، در ادامه با همه چیز درباره تلویزیون سامسونگ مدل 75Q70 سایز 75 اینچ آشنا خواهید شد:

 

تلویزیون 75 اینچ QLED سامسونگ مدل 75Q70

تلویزیون سامسونگ 75Q70R یک تلویزیون QLED عالی 4K با کیفیت تصویری فوق العاده است. این تلویزیون می‌تواند به علت نسبت کنتراست بومی بالا و پشتیبانی عالی از نوردهی موضعی، در محیط‌های تاریک، رنگ مشکی را عمیق نشان دهد .

و همچنین می‌تواند در نمایش تصاویر SDR به اندازه‌ی کافی روشنایی تولید کند که در فضاهای روشن از بازتاب نور بر روی صفحه جلوگیری میکند. همچنین؛ تلویزیون 75 اینچی سامسونگ دارای یک طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و اوج روشنایی HDR بالاست که به آن اجازه می‌دهد تا محتوای HDR را با رنگ‌هایی زنده و هایلایت‌هایی برجسته به نمایش بگذارد.

همه چیز درباره تلویزیون سامسونگ مدل 75Q70سایز 75 اینچ

 

طراحی عالی و منحصربه فرد

در خصوص طراحی عالی این تلویزیون باید گفت ؛ تلویزیون سامسونگ 75Q70R از حالتهای مختلفی مانند مای آلبوم نیز پشتیبانی می کند. که شما می‌توانید عکس های خارق العاده و خاطره انگیز یا حتی عکسهای شخصی خودتان را بر روی صفحه نمایش این تلویزیون مشاهده نمایید. این تلویزیون دارای حالت information  است و می توانید قابلیت هایی مانند ساعت و تلویزیون را مشاهده کنید. ضمنا باید گفت؛ این محصول بسیار خاص طراحی شده است و میتواند به راحتی نظر رضایت مشتریان را به خود جلب کند.


بیشتر بخوانید: مقایسه تلویزیون های سال 2022 سامسونگ و ال جی


کیفیت تصویر عالی و فوق العاده

در ادامه مبحث همه چیز درباره تلویزیون سامسونگ مدل 75Q70 سایز 75 اینچ باید از کیفیت تصویر عالی آن گفت که، نوردهی پس زمینه‌ی Full array در تلویزیون سامسونگ 75Q70R، در هر صحنه رنگ سیاه را عمیق و کامل و سفید را درخشان پخش می‌کند.

بعلاوه، یک پردازنده‌ی هوشمند 4K تصاویر را به روز رسانی می‌کند و هر صحنه‌ را به صورت بهینه پخش می‌کند. کافیست که پای این تلویزیون بنشینید، دیگر کمتر از آن را نمی‌توانید بپذیرید. همچنین صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 75Q70A دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل یا همان کیفیت 4K است. رفرش ریت این صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 4K به 120 هرتز می رسد که باعث می شود تجربه ای بسیار روان در هنگام تماشای فیلم، اسکرول در منو ها و… داشته باشید.

 

کیفیت صدای قوی و بالا

اما درمقاله همه چیز درباره تلویزیون سامسونگ مدل 75Q70 سایز 75 اینچ به مبحث کیفیت صدا میپردازیم. این تلویزیون عالی از اسپیکر دو کاناله با مجموع توان 20 وات برخوردار میباشد که هر چند توان بالایی نیست ولی به خوبی می تواند یک اتاق با ابعاد متوسط را پوشش دهد.

تلویزیون قادر است با استفاده از ویژگی Q-Symphony خود، همزمان از طریق اسپیکر ها و همچنین ساندبارها صدا پخش کند که موجب افزایش حجم صدا می شود و از این رو چنانچه صدای تلویزیون برای شما کافی نبود می‌توانید با استفاده از ساندبارها، از صدایی با کیفیت و به اندازه کافی بلند لذت ببرید. این تلویزیون از صدای فراگیر دالبی نیز پشتیبانی می کند تا خیال کاربر از کیفیت صدا راحت باشد.

 

دارای پردازنده چهار هسته ایی هوشمند

پردازنده چهار هسته ای هوشمند Quantum Processor 4K همان پردازنده عالی در تلویزیون سامسونگ Q70 بوده که قلب این تلویزیون است . وظایف این پردازنده بسیار متنوع بوده و تقریباً تمامی اطلاعات دستگاه را شامل می‌شود .

این پردازنده رنگ های تصاویر را دریافت کرده و پس از تجزیه و تحلیل و بازسازی آن ، رنگ هایی درخشان و سرزنده در نهایت درخشندگی را به مرحله پخش می گذارد . این پردازنده هوشمند نیز از تکنولوژی کوانتوم بهره برده تا هم سرعت و هم کیفیت را دریکدیگر ادغام کرده باشد . همچنین قابلیت های اسمارت دستگاه از جمله ارتباطات بی سیم و تشخیص صدای کاربر نیز از فیلترهای این پردازشگر گذر خواهد کرد.

 

دارای پورت های ارتباطی قوی

هر تلویزیونی برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیگر نیاز به پورت یا ورودیهای دیگر دارد تا بتوان به عنوان یک پخش کننده از آن استفاده کرد . تلویزیون سامسونگ Q70 دارای 4 ورودی برای کابل HDMI می باشد . کابل HDMI در حال حاضر یکی از راه های پر سرعت برای انتقال صدا و تصویر بوده که در عین حال کیفیت آن را پایین نمی آورد پس می تواند دستگاه های زیادی را نیز پشتیبانی کند .

همچنین در خصوص مبحث همه چیز درباره تلویزیون سامسونگ مدل 75Q70 سایز 75 اینچ باید گفت؛ علاوه بر این موارد تلویزیون دارای 2 ورودی USB بوده که قطعا برای وصل کردن فلش مموری یا حافظه های جانبی به ان نیاز خواهید داشت . همچنین دارای ورودی کابل اپتیکال نیز در پشت دستگاه یک ورودی به چشم می خورد که برای انتقال صدای ساندبار ، اسپیکر یا هر سیستم صوتی لازم است.


بیشتر بخوانید: نحوه خرید تلویزیون سامسونگ از بانه


قابل استفاده برای گیمرها

اگر گیمر باشید قطعا سامسونگ Q70A با توجه به قیمت مقرون به صرفه و امکانات بالا می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. دو ویژگی در این تلویزیون وجود دارد که باعث شده گزینه مطلوبی برای گیمینگ باشد.

این دو ویژگی شامل فناوری تاخیر خودکار کم یا همان ALLM و رفرش ریت متغیر یا همان VRR است. این دو ویژگی را که در کنار فناوری FreeSync Premium ساخت AMD قرار دهیم عملا باید گفت با یک مانیتور گیمینگ در ابعاد بالا روبرو هستیم. تلویزیون این امکان را به شما می دهد تا از نسبت های مختلف تصویر همچون 21:3  و 32:9 استفاده کنید که از جمله نسبت های فوق عریض محسوب می شوند و می توانند تجربه گیمینگ بسیار خوبی برای شما فراهم کنند.

همه چیز درباره تلویزیون سامسونگ مدل 75Q70سایز 75 اینچ

 

جمع بندی

در پایان مقاله همه چیز درباره تلویزیون سامسونگ مدل 75Q70 سایز 75 اینچ باید گفت، یک محصول میان‌رده با قابلیت QLED است که بر قیمت آن تاثیری نگذاشته. این تلویزیون اگرچه در حد یک پرچمدار عمل نمی‌کند، اما همچنان تجربه‌ی بی‌نظیری از تماشای تلویزیون، بازی و سرگرمی برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، پردازشگر صدا و تصاویر تلویزیون با بهره‌گیری از هوش مصنوعی بسیاری قوی‌تر از گذشته عمل می‌کند. این تلویزیون، با وجود اینکه یک محصول میان‌رده است، اما همچنان دارای همان پلت‌فرم‌ هوشمد، اتصالات متنوع و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی تلویزیون‌های بالا‌رده است. ضمنا برای خرید این تلویزیون فوق العاده میتوانید به سایت بانه سرا مراجعه کنید.

فروشگاه بانه سرا با دارا بودن کارشناسان مجرب، می‌تواند پاسخگوی تمام سؤالات شما در اینستاگرام و واتساپ باشد و با پشتیبانی 24 ساعته، پاسخ تمام سؤالات شما را داده و از یک خرید دقیق و با اطمینان برخوردار سازد.

نظر خود را ارسال کنید
1
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه سرا

مشاوران بانه سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی خود می باشد

مشاوره و راهنمایی ناصری 09187555638