برای خرید لوازم جانبی و دیجیتال می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، نیازی به تماس نیست
جمع کل : 1,740,000 تومان تعداد : 1
  • مودم همراه ( جیبی) d-link مودم همراه ( جیبی) d-link
    2,078,886 تومان تعداد : 1

ویژگی های تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637

ویژگی های تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637
1401-06-18 0

معرفی تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637

در این مقاله در مورد ویژگی های تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637 صحبت شده است تا پایان مقاله همراه بانه سرا باشید. تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637 یکی از محصولات ارزنده و محبوب برند سونی است که با دارا بودن ویژگی ها و ظاهر مدرنی که دارد، جایگاهی ویژه در بازار بدست آورده است. این محصول در سال 2019 تولید شد و به علت قیمت مناسبی که دارد بسیار محبوب و پرطرفدار بوده است. این محصول، با رزولوشن تصویر HD و پردازنده 4 هسته ای که دارد می تواند تصاویری باکیفیت فوق العاده را برای شما در معرض نمایش قرار دهد.

سایز این محصول 32 اینچ است و بهتر است برای محیط های کوچک یا مغازه ها و یا دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار گیرد. این محصول از نورپردازی Direct  استفاده می کند و روشنایی آن بسیار عالی است. کیفیت صدای بالای این محصول از دیگر مزایای آن است. این تلویزیون با دارا بودن فناوری های  WebOS و ریموت هوشمند می تواند دنیایی سرشار از سرگرمی را برای شما فراهم کند. کاربران آیفون و اندروید می توانند داده های خود را به این تلویزیون انتقال داده و یا صفحه نمایش تلفن خود را بر روی تلویزیون 32 اینچ LM637 تماشا کنند.

برای خرید این محصول میتوانید به فروشگاه بانه سرا مراجعه نمایید.

کیفیت تصاویر تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637

تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637 دارای یک کیفیت عالی برای به نمایش گذاشتن تصاویر و فیلم ها است. این تلویزیون از پردازنده 4 هسته ای بهره برده است و با دارا بودن فناوری های Active HDR و Contrast Enhancer می تواند تصاویر را در بالاترین کیفیت به نمایش گذارد. همچنین در این محصول قابلیت HDR در محتوا با رزولوشن HD پشتیبانی می شود که شما می توانید تصاویر را در روشنایی بالا و رنگ های طبیعی دریافت کنید. تلویزیون LM637 از صفحه نمایش IPS استفاده می کند، که می تواند برای هر کاربردی مناسب و عالی باشد.

در این مقاله کیفیت تصاویر تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637 را مورد بررسی قرار دادیم

  

سیستم صوتی تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637

 

تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637 از صدای 10 وات برخوردار است. این محصول از دالبی دیجیتال و DTS پشتیبانی می‌کند که از جمله فرمت‌های صوتی هستند که هم فراوانی زیادی را دارند و هم می‌توانند صدا را همه جانبه کنند. همچنین اگر از بلندی صدا رضایت کافی را نداشتید می‌توانید از ساندبار استفاده کنید و صدا را به دلخواه خود در محیط منزل پخش کنید، که البته سیستم صوتی تلویزیون 32LM637 می‌تواند پاسخگوی نیازهای روزمره شما باشد.


بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید تلویزیون و بررسی نکات مهم در هنگام انتخاب


طراحی تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637

 

تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637 دارای یک طراحی و ظاهر مدرن و کاربرپسند است که با دارا بودن فریم و بدنه ظریف می‌تواند تمرکز شما را بر روی محتوای اصلی تمرکز کند. این محصول یک بدنه مشکی و جذاب دارد که می‌تواند نمایی خاص به اتاق نشیمن شما ببخشد. همچنین این محصول در حین ظریف بودن بدنه، استحکام و مقاومت بالایی دارد و در برابر هرگونه آسیب و ضربه بسیار مقاوم عمل خواهد کرد.

  

در این مقاله طراحی تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637 را مورد بررسی قرار دادیم

  

پردازنده قوی تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637

 

تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637 با دارا بودن چهار پردازنده سریع بسیار قوی عمل می‌کند. این محصول نویز را حذف کرده و رنگ و کنتراست پویاتر ایجاد می‌کند. پیکربندی پردازنده‌های چهار هسته‌ای و بالاتر چند هسته‌ای برای محاسبات چند منظوره رایج شده است، نه تنها برای رایانه‌های شخصی، بلکه برای دستگاه‌های تلفن همراه مانند تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی نیز به کار می‌روند.

  

در این مقاله پردازنده قوی تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637 را مورد بررسی قرار دادیم

  

خرید تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637

 

تلویزیون 32 اینچ ال جی اسمارت مدل 32LM637 یک محصول عالی و کامل برای امور روزمره و مناسب فضاهای کوچک است که با دارا بودن ظاهر و کیفیتی مطلوب می‌تواند شما را از دارا بودن یک محصول عالی و ایده آل بهره مند سازد. فروشگاه بانه سرا با دارا بودن انواع تلویزیون در مدل و برندهای مختلف می‌تواند شما را در انتخاب برترین محصول متناسب با بودجه و نیاز شما راهنمایی کند و یک محصول عالی را به شما ارائه دهد. شما عزیزان در صورت وجود هرگونه مشکل می‌توانید به کارشناسان ما در واتساپ و اینستاگرام مراجعه کرده و پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید.

  پرسش های متداول  

  • صفحه نمایش IPS چه نوع صفحه نمایشی است؟

وضوح‌بالا، کیفیت رنگ ثابت، زاویه دید بیشتر و مصرف انرژی کمتر از جمله ویژگی و مزایای این نوع صفحه نمایش هستند.  

  • فناوری Active HDR چیست؟

این فناوری واقعی‌ترین تصویر ممکن را نمایش می‌دهد و دقیق‌ترین و ریزترین جزییات را از هر زاویه دیدی ایجاد می‌کند.  

  • سیستم عامل WebOS  در تلویزیون چه کاربردی دارد؟

سیستم عامل webOS استفاده از تلویزیون‌ های هوشمند را بسیار راحت کرده است و فناوری ها و امکانات سرگرم کننده ای را در اختیار شما خواهد گذاشت.    

نظر خود را ارسال کنید
1
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه سرا

مشاوران بانه سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی خود می باشد

مشاوره و راهنمایی ناصری 09187555638