برای خرید لوازم جانبی و دیجیتال می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، نیازی به تماس نیست
جمع کل : 1,740,000 تومان تعداد : 1
  • مودم همراه ( جیبی) d-link مودم همراه ( جیبی) d-link
    2,058,097 تومان تعداد : 1

چگونه سیستم عامل تلویزیون سونی را بروز کنیم؟

چگونه سیستم عامل تلویزیون سونی را بروز کنیم؟
1401-08-24 0

نحوه بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون سونی، به کاربر اجازه میدهد که با اخرین نسخه از نرم افزار دسترسی داشته باشد و از جدیدترین امکانات برخوردار گردد و با به روز رسانی به رفع مشکلات تلویزیون سونی دسترسی پیدا کنید. برای بروزرسانی تلویزیون سونی دستورالعمل فوق را مطالعه کنید و سپس اجرا کنید. در حال به روزرسانی تلویزیون را روشن نکنید یا اگر در حال آپدیت هست از برق جدا نکنید و در هیج دکمه دیگری را فشار ندهید. مراحل بروزرسانی نرم افزار به سیستم تلویزیون بستگی دارد.

نحوه بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون سونی

نکات مهم قبل از بروزرسانی تلویزیون سونی

قبل از هر اقدامی برای نحوه بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون سونی خود، لطفاً به چند نکات توجه داشته باشید و حتما انجام دهید. ابتدا دستورالعمل های به روز شده سونی مطالعه کنید بعد تمام مراحل را اجرا کنید. پیروی نکردن از دستورالعمل های دقیق موجود می تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در تلویزیون شود. تا زمانی که فرآیند بروزرسانی کامل نشده است، تلویزیون را خاموش نکنید.

برای بروز رسانی تلویزیون سونی خود، دکمه هایی غیر از موارد ذکر شده در دستورالعمل ها را فشار ندهید. قبل از به روز رسانی سیستم عامل، ضبط را متوقف کنید. در نهایت برای آپدیت تلویزیون سونی حتما از ریموت کنترل اصلی آن استفاده کنید. با رعایت این نکات می توانید مطمئن شوید که فرآیند به روز رسانی به درستی انجام شده و هیچ مشکلی برای تلویزیون وجود ندارد.


بیشتربخوانید: نحوه خرید تلویزیون سونی از بانه


آموزش به روز رسانی تلویزیون سونی

برای سالم نگه داشتن تلویزیون، حتما آن را با آخرین نسخه سیستم عامل و نرم افزار سونی و گوگل نگه دارید. به روزرسانی های تلویزیون سونی مزایایی دارد شامل برنامه های مهم و بهبود ویژگیها و همچنین رفع اشکال و میشود. با کارشناسان بانه سرا همراه باشید که با مراحل به روز رسانی تلویزیون سونی آشنا شوید.

  • تلویزیون سونی را با پنل تلویزیون در حالت انلاین آپدیت کنید.

مرحله اول: برای به روز رسانی تلویزیون سونی، ابتدا روی دکمه Home روی ریموت کنترل خود کلیک کنید. مرحله دوم: در تنظیمات زیر دکمه Help را انتخاب کنید. قبل از بروزرسانی نرم افزار تلویزیون، به منوی Help بروید. مرحله سوم: در مرحله بعد، با استفاده از به روز رسانی نرم افزار سیستم را بررسی کنید یا دانلود خودکار نرم افزار را روشن کنید تا فعال شود. اگر دانلود خودکار نرمافزار فعال باشد، تلویزیون بهروزرسانیهای نرمافزار را بهصورت آنلاین دریافت نخواهد کرد تا زمانی که سیاست حفظ حریم خصوصی Sony را نپذیرید. شما می توانید سیاست حفظ حریم خصوصی سونی را بررسی کرده و بپذیرید. مرحله چهارم: حالا به خانه بروید و سپس help بزنید و بعد به تنظیمات حریم خصوصی.

 

آموزش بروزرسانی تلویزیون سونی

  

آپدیت آفلاین سیستم عامل تلویزیون سونی

اگر می خواهید سیستم عامل تلویزیون سونی خود را به روز کنید، مراحل زیر به شما کمک می کند:

  • به روزرسانی میان افزار در سایت پشتیبانی فقط برای مدلهایی با قابلیت بهروزرسانی میانافزار USB در دسترس است . ابتدا آخرین فایل سیستم عامل مدل تلویزیون سونی خود را از وب سایت سونی دانلود کنید. حتما مدل تلویزیون خود را از وبسایت پشتیبانی سونی قبلش پیدا کنید. بعد از پیدا کردن فایل به روز رسانی سیستم عامل آن را دانلود کنید و در رایانه خود ذخیره کنید.
  • نام مدل تلویزیون خود را در کادر جستجو جستجو کنید و اگر مدل تلویزیون خود را نمی شناسید، لطفاً به برچسب روی تلویزیون در گوشه سمت راست پایین پنل پشتی نگاه کنید . حالا با استفاده از نرم افزار زیپ یا هر نرم افزار دیگری فایل فشرده دانلود شده را استخراج کنید  این پوشه باید حاوی فایل BIN باشد.
  •  درایو USB را به رایانه خود وصل کنید و پوشه Update را در درایو USB خود کپی کنید .
  •  حالا درایو USB را به پورت USB تلویزیون سونی وصل کنید. تلویزیون به طور خودکار فایل های میان افزار را پیدا کرده و شروع به به روز رسانی سیستم عامل تلویزیون می کند. به روز رسانی سیستم عامل حدود پنج دقیقه طول میکشد.
آپدیت آفلاین تلویزیون سونی

نحوه فلش تلویزیون سونی

نحوه بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون سونی، باید فایل به روزرسانی را با استفاده از دستگاه USB به تلویزیون منتقل کنید.

برای اتصال فلش به تلویزیون باید چند نکات را در نظر داشته باشید نکته اول اگر دستگاه USB متصل به تلویزیون دارای کلید روشن و خاموش است، آن را روشن کنید. سپس دکمه HOME را فشار دهید. اکنون دکمه را فشار داده و نام دستگاه USB را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید. فایل مورد نظر را برای شروع پخش در تلویزیون انتخاب کنید. برای به روز رسانی تلویزیون سونی خود با فلش، باید به وب سایت پشتیبانی سونی مراجعه کرده و دستورالعمل های ارائه شده را دنبال کنید. به وب سایت بروید و مدل تلویزیون خود را در کادر جستجو وارد کنید. اگر مدل تلویزیون خود را نمی دانید به برچسب پشت تلویزیون مراجعه کنید یا به مدل مربوطه در دفترچه راهنما یا کارتون مربوط به تلویزیون نگاه کنید.

فلش تلویزیون سونی

مزایای خرید فروشگاه بانه سرا

تنوعی وسیع از محصولات: فروشگاه بانه سرا، با فراهم کردن تنوعی وسیع از محصولات اورجینال و اصل می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازها باشد. این فروشگاه با دارا بودن تلویزیون در انواع برند، مدل، قیمت و... می‌تواند برای تمام افراد مناسب باشد و با ارائه برترین کیفیت، تجربه یک خرید لذت بخش را به آن‌ها دهد.

کارشناسان مجرب: فروشگاه بانه سرا با دارا بودن کارشناسان مجرب، می‌تواند پاسخگوی تمام سؤالات شما در اینستاگرام و واتساپ باشد و با پشتیبانی 24 ساعته، پاسخ تمام سؤالات شما را داده و از یک خرید دقیق و با اطمینان برخوردار سازد.

هزینه ارسال رایگان: از دیگر مزایای این فروشگاه، هزینه ارسال رایگان برای تمامی محصولات در سراسر کشور است. شما عزیزان می‌توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و با هزینه ارسال رایگان آن را درب منزل خود تحویل نمایید.

شما عزیزان می‌توانید همین حالا به سایت فروشگاه بانه سرا مراجعه کرده و با بررسی تمام محصولات، تلویزیون موردنظر خود را انتخاب کرده و در کمترین زمان، آن را درب منزل خود تحویل نمایید و تجربه یک خرید اینترنتی آسان و لذت بخش را داشته باشید.

پرسش های متداول

  • تلویزیون های برند سونی دارای چه مزایای نسبت به رقبای خود هستند؟

تلویزیون های این برند دارای بدنه مستحکم تری هستند که می توانند سالیان متوالی یک محصول ایده آل برای شما باشند.

  • آیا تنوع محصولات برند سونی بالا است؟

بله، شما عزیزان می توانید با مراجعه به دسته تلویزیون های سونی، محصولات آن را مشاهده کرده و برترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید.

  • آیا ارسال برای سراسر کشور به صورت رایگان خواهد بود؟

بله شما عزیزان می توانید تمام محصولات خود را سفارش داده و به صورت کاملا رایگان درب منزل خود تحویل نمایید.

نظر خود را ارسال کنید
1
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه سرا

مشاوران بانه سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی خود می باشد

مشاوره و راهنمایی ناصری 09187555638